KONTROLORI DOBILI SVOJE OBEZBEĐENJE: "Kentkart" - Novozaposleni samo imaju zadatak da sprečavaju sukobe
PUTNIKE u gradskom prevozu ubuduće će kontrolisati više kontrolora, a prvi put otkad je u Beogradu uveden "bus plus" sistem, kontrolori će posao obavljati u pratnji obezbeđenja.
Turska kompanija "Kentkart", koja upravlja sistemom "bus plus", od juče je kontrolore naplate karata poslala na teren u pratnji 30 licenciranih radnika privatne firme za fizičko-tehničko obezbeđenje.
Kako saznajemo u turskoj kompaniji, trenutno je u toku test period u kom će se videti da li je ova saradnja urodila plodom.
- Nakon zaključenja ugovora za naplatu i kontrolu karata putnika u javnom prevozu Beograda, naša kompanija potpisala je ugovor sa firmom "Profi tim plus" - navode u "Kentkartu". - Do 30 licenciranih radnika obezbeđenja će biti raspoređeno na terenu zajedno sa kontrolorima. Njihov primarni zadatak će biti preventivno delovanje u smislu izbegavanja sukoba pri kontroli, kao i zaštita poslovanja naše kompanije.
Ipak, još nije poznato koja će tačno ovlašćenja imati obezbeđenje, kao i na koji način će pomagati kontrolorima da prevaziđu potencijalne sukobe u vozilima javnog prevoza sa putncima koje zateknu u autobusu bez karte.
Grad Beograd krajem marta doneo je odluku da karte u javnom prevozu i dalje naplaćuje "Bus plus", odnosno "Kentkrat" i to do 2034. godine. Ova kompanija ponudila je da da posao radi za 10,55 milijardi dinara sa PDV. Precizirano je i da procenat koji bi dobijali za svoje usluge od Grada bude 7,79 odsto, što je manje od onoga što je predviđeno tenderom, 7,92 odsto. Prosečni mesečni prihod Grada od prodaje karata u 2019. bio je 621 milion dinara, pa je "Apeks", odnosno beogradski "Kentakart" na osnovu procenta po važećem ugovoru od 8,53 mesečno zarađivao 50 miliona dinara.
BG KARTICA KAO ZAMENA
KAKO je najavljeno, "bus plus" karticu trebalo bi da zameni BG kartica, koja će funkcionisati po principu dva novčanika. Na jedan će moći da se uplaćuje prevoz, dok će drugi moći da se dopunjuje za parking, ili na primer, karte za pozorište. Moći će da se dopunjuje i putem reciklaže, na recikolmatima koji su postavljeni u gradu.
Preporučujemo
DOSTA JE BILO "KUVANjA": Ne uključuju klimu da uštede gorivo, a neki neće na servis
01. 07. 2021. u 07:41
KRAJ RADOVA NA VOŽDOVCU DALEKO: Prvi rok probijen, drugi - 15. avgust teško dostižan
01. 07. 2021. u 09:21
"TRAMP BIO OPSEDNUT TIME" Merkelova otkrila brojne tajne pred izlazak njenih memoara
BIVŠA nemačka kancelarka Angela Merkel u intervjuu pred izalazak njenih memoara govorila je, između ostalog, o tome šta novoizabrani predsednik SAD misli o nemačkim automobilima, otkrila da li su joj bile poznate namere ruskog predsednika Vladimira Putina i kako je pokušavala da spreči "invaziju na Ukrajinu", navela je ko joj je pomogao da izbegne regrutaciju za Štazi i šta bi trebalo da uradi njena partija kako bi pobedila na predstojećim izborima u Nemačkoj.
23. 11. 2024. u 16:52
BRITANCI OBJAVILI ZASTRAŠUJUĆU MAPU: "Orešnik" može da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta (MAPA)
BRITANSKI list "Dejli mejl" ocenio je da bi balistička raketa "orešnik" mogla da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta.
23. 11. 2024. u 15:58
POTPREDSEDNIK SAD UMRO TOKOM ODNOSA: Bio sa 50 godina mlađom ljubavnicom, Bela kuća nije znala kako da saopšti vest o smrti
BIO JE to 27. januar 1979. godine. U 1 ujutro, portparol porodice Nelsona Rokfelera objavio je zvaničnu izjavu za štampu. Bivši potpredsednik preminuo je U 71 godini života ranije te večeri.
22. 11. 2024. u 18:36
Komentari (0)