GRAD još, bar zvanično, nije raskinuo saradnju sa turskom kompanijom "Kentarkt", ali najava da će se na sutrašnjoj sednici Skupštine Grada glasati za osnivanje novog preduzeća koje će se baviti naplatom karata u beogradskom prevozu potvrđuje da "bus plus" sistem, bar ovakav kakav ga danas znamo, odlazi u prošlost.
Povezane vesti
NA ULICAMA 80 NOVIH AUTOBUSA: U sistemu javnog prevoza od danas više vozila, u oktobru stiže još 350
OSAMDESET novih autobusa za nekoliko dana biće na beogradskim ulicama kao deo sistema javnog prevoza - najavio je juče, u pogonu GSP na Novom Beogradu, gradonačelnik Aleksandar Šapić i podsetio da je i u junu pušteno 80 vozila u saobraćaj.
13. 09. 2024. u 15:00
POMERENE ODREĐENE LINIJE GRADSKOG PREVOZA: Održava se „Beogradska brza desetka“ sa više od 4.000 trkača
ULIČNA trka na 10 kilometara u organizaciji Beogradskog maratona "Beogradska brza desetka“ održaće se danas i okupiti više od 4000 trkača iz Srbije i regiona, saopštili su organizatori.
07. 09. 2024. u 11:42
Najnovije iz rubrike
DANAS I SUTRA IZMENJEN REŽIM SAOBRAĆAJA U BEOGRADU: Ovo su ulice koje će biti zatvorene zbog polumaratona
TOKOM organizacije i trajanja Petog beogradskog polumaratona, danas i sutra, biće izmenjen režim saobraćaja na ulicama Beograda, saopštio je gradski Sekretarijat za saobraćaj.
23. 11. 2024. u 15:23
NOVI ZOOLOŠKI VRT I ZABAVNI PARK NA ADI CIGANLIJI: Na 28 hektara biće igrališta, vozić, panoramski točak, prostor za izlete...
URBANISTIČKI zavod raspisao je konkurs za idejno rešenje zoološkog vrta, koji je planiran u sklopu zabavno-rekreativnog parka na Adi Ciganliji.
23. 11. 2024. u 08:00
KOLAPS NA PETLOVOM BRDU: Autobus proklizao i udario u ogradu
U VEČERNjIM časovima na Petlovom Brdu došlo je do saobraćajne nesreće.
22. 11. 2024. u 18:19 >> 18:29
BEOGRAĐANI, OČEKUJTE IZMENE U SAOBRAĆAJU: Ovo su sve promene linija tramvaja, trolejbusa i autobusa od sutra veče
Za vreme održavanja 5. Beogradskog polumaratona 2024, u nedelju, 24. novembra, linije javnog gradskog prevoza će saobraćati po sledćem redu vožnje:
22. 11. 2024. u 18:07
KARAVAN U BLOKU 44: Bogata ponuda zimnice i ručnih radova
„Karavan zimnice” će, ovog vikenda od 8 do 16 časova, posetiti pijacu „Blok 44”.
22. 11. 2024. u 17:46
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.