GRAD još, bar zvanično, nije raskinuo saradnju sa turskom kompanijom "Kentarkt", ali najava da će se na sutrašnjoj sednici Skupštine Grada glasati za osnivanje novog preduzeća koje će se baviti naplatom karata u beogradskom prevozu potvrđuje da "bus plus" sistem, bar ovakav kakav ga danas znamo, odlazi u prošlost.
Povezane vesti
NA ULICAMA 80 NOVIH AUTOBUSA: U sistemu javnog prevoza od danas više vozila, u oktobru stiže još 350
OSAMDESET novih autobusa za nekoliko dana biće na beogradskim ulicama kao deo sistema javnog prevoza - najavio je juče, u pogonu GSP na Novom Beogradu, gradonačelnik Aleksandar Šapić i podsetio da je i u junu pušteno 80 vozila u saobraćaj.
13. 09. 2024. u 15:00
POMERENE ODREĐENE LINIJE GRADSKOG PREVOZA: Održava se „Beogradska brza desetka“ sa više od 4.000 trkača
ULIČNA trka na 10 kilometara u organizaciji Beogradskog maratona "Beogradska brza desetka“ održaće se danas i okupiti više od 4000 trkača iz Srbije i regiona, saopštili su organizatori.
07. 09. 2024. u 11:42
Najnovije iz rubrike
NOVE TRASE DO NOVEMBRA: Ovo su izmene na linijama GSP zbog radova u Savskoj ulici
TOKOM izvođenja druge faze radova na rekonstrukciji tramvajske pruge i kontaktne mreže u Savskoj (deonica od Savskog trga do Mosta Gazela) od danas do 1. novembra godine doći će do promena u radu pojedinih linija javnog prevoza, saopštio je Sekretarijat za javni prevoz.
06. 10. 2024. u 07:15
OBOLELIH ZA PETINU VIŠE: Vremenske prilike napunile su beogradske čekaonice
NAGLE promene temperature i dolazak jeseni sa hladnim jutrima i toplom danima, napunile su čekaonice domova zdravlja u Beogradu.
06. 10. 2024. u 06:30
U POŽARU U BLOKU 61 POVREĐENA JEDNA OSOBA: Na licu mesta 22 vatrogasca, gašenje vatrene stihije u toku (VIDEO)
U BLOKU 61 na Novom Beogradu u ulici Jurija Gagarina 176, zapalio se stan na sedmom spratu solitera.
05. 10. 2024. u 17:50
DNEVNO OKO 100 REKLAMACIJA: "Elektrane" od 1. oktobra rade probe sistema, građani već prijavljuju probleme
JKP "Beogradske elektrane" su počele funkcionalne probe pred početak nove grejne sezone, 15. oktobra i građani već prijavljuju probleme. Najčešće - curenje radijatora. Od 1. oktobra, kol-centar je primio ukupno 300 poziva građana.
05. 10. 2024. u 17:36
PRVE SLIKE STRAVIČNOG POŽARA U BLOKU 61: Plamen izbija sa prozora, evakuacija stanara u toku (FOTO/VIDEO)
DANAS je izbio požar u stanu u jednom od solitera u Bloku 61, na Novom Beogradu.
05. 10. 2024. u 16:34
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.