KARTE DA PRODAJE GSP: Sindikat najvećeg prestoničkog prevoznika negoduje zbog osnivanja novog preduzeća
27. 09. 2022. u 07:39
GRAD još, bar zvanično, nije raskinuo saradnju sa turskom kompanijom "Kentarkt", ali najava da će se na sutrašnjoj sednici Skupštine Grada glasati za osnivanje novog preduzeća koje će se baviti naplatom karata u beogradskom prevozu potvrđuje da "bus plus" sistem, bar ovakav kakav ga danas znamo, odlazi u prošlost.
Povezane vesti

GRADONAČELNIK ŠAPIĆ NA CEREMONIJI ISPRAĆAJA JAPANSKIH AUTOBUSA U ZASLUŽENU PENZIJU: Hvala Vladi Japana, danas sami obnavljamo vozni park
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić prisustvovao je danas svečanoj ceremoniji ispraćaja u zasluženu penziju 93 autobusa koje je Vlada Japana donirala Srbiji 2003. godine. Na ovoj ceremoniji na Kalemegdanu izložen je žuti autobus koji je ukrašen radovima učenika pet beogradskih osnovnih škola koje su u periodu od 2002. do 2004. godine dobile donacije Vlade Japana.
29. 03. 2025. u 12:45

SUSPENDOVANE ODLUKE O IZMENI LINIJA GRADSKOG PREVOZA: Oglasio se Sekretarijat
SEKRETARIJAT za javni prevoz oglasio se povodom suspenzije odluke o izmeni linija gradskog prevoza.
17. 02. 2025. u 17:13

VAŽNO SAOPŠTENJE REPREZENTATIVNIH SINDIKATA! Grad ne menja politiku koju vodi poslednje 3 godine, nikad veća ulaganja u GSP
USLED uznemirenja zaposlenih u Gradskom saobraćajnom preduzeću „Beograd“ najavama da će zbog javno-privatnog partnerstva SP „Dorćol“ ostati bez zemljišta na kome se nalazi, imovine, kao i da će radnici ostati bez posla, Samostalni sindikat i Zajednica sindikata Srbije, kao i Sindikat Nezavisnost, obratili su se rukovodstvu Grada.
03. 02. 2025. u 17:22
Najnovije iz rubrike

ZGRADA NARODNE SKUPŠTINE Veličanstveno zdanje sa velikim istorijskim značajem - Na ponos nacije i pokoljenja (FOTO)
DUH starog Beograda nikako se ne može zamisliti bez impozantnog zdanja Narodne Skupštine Srbije podignutog na prostoru omeđenom Kosovskom ulicom, Takovskom, Trgom Nikole Pašića i Vlajkovićevom, u neposrednoj blizini Starog i Novog dvora i Dvorske bašte (danas Pionirski park), sa kojima čini jedinstvenu arhitektonskofunkcionalnu celinu.
26. 04. 2025. u 17:00

OD SUTRA SE PRIVREMENO UKIDAJU LINIJE 2 I 11 ZBOG RADOVA: Ovo su alternativne tramvajske i autobuske linije
ZBOG izvođenja radova na tramvajskim šinama i kontaktnoj mreži u Karađorđevoj ulici, od 26. aprila do 3. avgusta doći će do promena u radu linija javnog prevoza, odnosno do privremenog ukidanja tramvajskih linija 2 i 11, saopšteno je danas iz Sekretarijata za javni saobraćaj.
25. 04. 2025. u 16:11

PALATA ALBANIJA: Najstariji neboder u Beogradu - simbol moderne arhitekture (FOTO/VIDEO)
PALATA ALBANIJA jedan je od najznačajnijih jugoslovenskih primera moderne ahtekture u ulici u kojoj se nekada nalazila istoimena kafana "Kod Albanije".
25. 04. 2025. u 16:00

NE POMAŽU KAMERE, NI UPOZORENJA: Kod petlje "Orlovača", nedaleko od groblja, mesecima građani odlažu otpad (FOTO)
OGROMNE količine otpada, šuta, betona i armature, mesecima se odlažu kod petlje "Orlovača", u neposrednoj blizini istoimenog beogradskog groblja, a na ovom mestu nalazi se i termoelektrana.
25. 04. 2025. u 07:00

UMESTO ASFALTA, KOCKE I OGRADA: Pri kraju obnova trotoara u Ulici kraljice Natalije na Savskom vencu
TROTOAR pun rupa i pukotina u Ulici kraljice Natalije, u smeru ka Zelenom vencu, obnavlja se još od 8. marta.
25. 04. 2025. u 06:00
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.