ZBOGOM BUS PLUSU: I zvanično potvrđeno - raskinut ugovor sa turskom firmom, Šapić pozvao radnike "Kentkarta" da pređu u novo preduzeće

Šćepan Marović

21. 02. 2023. u 17:54

NA današnjoj sednici Skupštine grada odbornici su glasali za predlogu da se sa turskom firmom "Kentkart" raskine ugovor i naplatu karata u javnom prevozu preuzme novoosnovano preduzeće "Naplata prevozne usluge Beograd".

ЗБОГОМ БУС ПЛУСУ: И званично потврђено - раскинут уговор са турском фирмом, Шапић позвао раднике Кенткарта да пређу у ново предузеће

Foto: D. Milovanović

Kako je na današnjem zasedanju istakao gradonačelnik Aleksandar Šapić, turska firma i grad sporazumno su raskinuli ugovor, a svi oni koji budu to hteli mogu da pređu u novo gradsko preduzeće.

- Sva napalata i kontrola karata preći će u ruke Grada Beograda, gde nije bila od 2011. godine, kada je i potpisan ugovor sa privatnim partnerom - kaže on. - Mislim da od ovog momenta kreće nova era u našem javnom prevozu, pošto ćemo konačno vratiti stvari u naše ruke, a takođe već spremamo neke korake koji nisu nikakva represija. Štaviše, potrudićemo se da ljudima bude lakše, da sami shvate značaj vađenja karata. Samo u proteklih par meseci, odnosno oktobru, novembru i decembru prošle godine, naplata karata je bila daleko veća nego u istom periodu 2021. Represivnih mera nije bilo, što znači da Beograđani razumeju kad im se normalno obratite.

Prvi čovek prestonice je istakao da grad želi da preuzme odgovornost i za kontrolu i naplatu karata, a tako će se jasno znati u šta će se ulagati, pa će se onda samim tim raditi i na poboljšanju prevoza.

Foto: D. Milovanović

- Kentkart je sam sebe doveo u poziciju da im se više ne isplati naplata karata, zato nije ni bilo plaćanja penala - napominje Šapić. - Ova firma ima za 50 odsto smanjenu naplatu karata u odnosu na pre deset godina, i ne mogu da uzmu više novca od onoga što im je potrebno za ispunjenje obaveza održavanja i plaćanja kontrolora. Podsetiću da je naplata 2009. godine bila devet milijardi dinara, pa je pala na šest milijardi, a važno je uzeti i razliku u kursu evra tada i danas. Kentkart može da ostane partner kada je reč o održavanju sistema i oni će plaćati sve zaposlene koji se time bave, dok će kontrolorima biti ponuđeno da pređu pod nadležnost grada. Videćemo da li će ovo rešenje dozvoliti pregovarački postupak, ili će se ići u javnu nabavku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EVO KAKO DO KARATA ZA VEČITI DERBI: Crvena zvezda poslala obeveštenje pred meč sa Partizanom