
Politika



TERORISTI BLOKADERI NAPALI EKIPU "NOVOSTI": Gađali su nas čim si stigli, vređali
09. 06. 2025. u 00:35

IZBORI U ZAJEČARU I KOSJERIĆU: Blokaderi nastavljaju da prave haos (FOTO/VIDEO)
08. 06. 2025. u 07:10 >> 00:31

Tenis


GOVOR POD TUŠEM: Kad imaš 32 godine, mnogo je onih kojima treba da se zahvališ!
08. 06. 2025. u 22:55


"JANIČE, PIŠEM ISTORIJU TENISA S TOBOM": Karlos Alkaraz blistao od sreće posle trijumfa
08. 06. 2025. u 21:45

Fudbal

NEJMAROVIM MALERIMA NEMA KRAJA! Povrede od povratka u Santos, a sada i Kovid-19
08. 06. 2025. u 22:45


VELIKI POSAO JUVENTUSA! Napadač ostaje u klubu i na Svetskom klupskom prvenstvu
08. 06. 2025. u 21:15


ALBANAC DOBIJA PRETNJE SMRĆU! Razlog je - promašen penal protiv Srbije
08. 06. 2025. u 19:27
Kiza
12.08.2020. 09:06
Стварно више не знам кога и докле ће да лажу? Па 80-тих, кад је БГ имао скоро упола мање становника, и бар за трећину био просторно мањи, на улицама је било око 1.500 аутобуса и око 300 троли и трамваја, који су саобраћали у 15-минутним интервалима (а не као данас кад у једној минути на стајалиште дође по 10-так возила), па су опет биле велике гужве! А сад неко треба да поверује у ову причу о 50% оптерећености!?! Само кажем...
Branko
12.08.2020. 09:26
Odlično što se povećava, samo da ne bude pojačanje u vidu (pra)starih autobusa izvučenih iz rezerve. Jer i sada na pojedinim linijama, kao 45 saobraćaju "krntije" privatnig prevoznika koje leti greju a zimi mrznu, jer du dozrajsli, stakla klepeću, oko vrata šuplje... A i nije mi jasno zbog čega je GSP celu liniju prepustio privstniku