Politika
SLOBODARSKI LIDERI NA UDARU: Pokušaji obojenih revolucija u Srbiji i Slovačkoj - sve potvrđuje izjava Srđe Popovića
24. 01. 2025. u 23:40 >> 20:39
Tenis
ĐOKOVIĆ ODGOVORIO KRITIČARIMA: Novak objavio dokaz da je povredio mišić (FOTO)
25. 01. 2025. u 15:54
"TO NIKO NE PAMTI...": Sabalenka utučena nakon poraza u finalu Australijan opena
25. 01. 2025. u 14:53
Fudbal
JUNAJTED SE REŠIO VELIKOG PROMAŠAJA: Entoni karijeru nastavlja u Španiji!
25. 01. 2025. u 22:23
TO JE PRAVI MANČESTER SITI: "Građani" posle preokreta pobedili Čelsi u Premijer ligi
25. 01. 2025. u 21:05
SLAVI NAPULJ: Napoli naneo prvi poraz Juventusu u Seriji A, Vlahoviću šansa na kašičicu
25. 01. 2025. u 20:41
Kiza
12.08.2020. 09:06
Стварно више не знам кога и докле ће да лажу? Па 80-тих, кад је БГ имао скоро упола мање становника, и бар за трећину био просторно мањи, на улицама је било око 1.500 аутобуса и око 300 троли и трамваја, који су саобраћали у 15-минутним интервалима (а не као данас кад у једној минути на стајалиште дође по 10-так возила), па су опет биле велике гужве! А сад неко треба да поверује у ову причу о 50% оптерећености!?! Само кажем...
Branko
12.08.2020. 09:26
Odlično što se povećava, samo da ne bude pojačanje u vidu (pra)starih autobusa izvučenih iz rezerve. Jer i sada na pojedinim linijama, kao 45 saobraćaju "krntije" privatnig prevoznika koje leti greju a zimi mrznu, jer du dozrajsli, stakla klepeću, oko vrata šuplje... A i nije mi jasno zbog čega je GSP celu liniju prepustio privstniku