USPEŠNA AKCIJA NAMIRIVANJA DUGA: Rate odabralo više od 15.000 dužnika "Infostana"
SAMO 15 odsto dužnika za komunalije, iskoristilo je akciju reprograma JKP "Infostan tehnologije", koja je trajala od početka novembra prošle godine. Iako je bilo omogućeno da čak 150.000 sugrađana sklopi ugovor sa pomenutim preduzećem, do 6. avgusta pismeni dogovor postiglo je samo 15.897 korisnika.

STATISTIKA Ovogodišnja akcija uspešnija je u odnosu na prošlogodišnje reprograme
Blizu tri milijarde dinara duga naplaćeno je na ovaj način.
OPET OPOMENE
IZ "Infostana" još podsećaju i na to da su poslednji put korisnicima slali opomene pred utuženje u novembru 2019. godine.
- U obavezi smo da se pridržavamo zakonskih rokova, pa korisnici u najskorijem periodu mogu očekivati opomene, čime želimo da im napomenemo da smo im obezbedili dodatan rok za plaćanje zaostalih obaveza koji mogu da iskoriste pre pokretanja postupka prinudne naplate, kako ne bi bili izloženi dodatnim troškovima - kažu nadležni.
Opšti utisak redovnih platiša, s druge strane, jeste da su izigrani. Bez obzira što redovno izmiruju račune i ne strahuju od izvršitelja, oni koji duguju prilikom reprograma još i uštede. A to što je rok za reprogram odlagan nekoliko puta, te je dodatno pružana prilika da se povoljno reše problemi, nije uticalo da se ljudi prijave.
- Akcija je produžavana u nekoliko navrata, kako bi se korisnicima izašlo u susret. Poslednji put, JKP "Infostan tehnologije" je prepoznalo da je važno da, pored brojnih mera za finansijsku zaštitu korisnika od ekonomskih posledica nastalih usled epidemije, obezbedi po okončanju vanrednog stanja dodatan rok za zaključenje reprograma duga - kažu u preduzeću za objedinjenu naplatu komunalnih usluga.
"Infostan" je obezbedio svim grupacijama korisnika odloženo plaćanje računa izdatih tokom trajanja vanrednog stanja do kraja juna. Tada im je bio obezbeđen kontinuitet u korišćenju popusta i subvencija bez obzira na kašnjenja u plaćanju. Takođe, pokretanja postupaka prinudne naplate i sprovođenje izvršenja do tada pokrenutih postupaka bilo je stopirano.
SA POPUSTOM 350.000 DOMAĆINSTAVA
JKP "Infostan tehnologije" ima oko 350.000 redovnih platiša koji koriste popuste od pet, šest i sedam odsto pri plaćanju računa, kao i oko 60.000 socijalno ugroženih korisnika koji koriste 10-30 odsto subvencije na komunalije. Osim toga, više od 200.000 korisnika izmiruje svoje račune u roku dospeća, bez korišćenja popusta.

OVAKO SU IZGLEDALI POSLEDNjI MINUTI SAŠINOG ŽIVOTA: Bio siguran da će ozdraviti i nije želeo da se govori o bolesti
DIREKTOR i osnivač Grand produkcije, Saša Popović, preminuo je u 70. godini posle kraće i teške bolesti u jednoj klinici u Parizu.
03. 03. 2025. u 09:55

LEKARI U ŠOKU ONIM ŠTO SU NOĆAS VIDELI: Beograđani masovno povraćali, hitna ih vozila i u pritvore
DOKTORKA iz Hitne pomoći u Beogradu, Ivana Stefanović, istakla je jutros da je bilo neuobičajeno mnogo posla sa alkoholisanim građanima tokom noći. Uz to mnogo intervencija, infarkta, kao i saobraćajnih nezgoda.
03. 03. 2025. u 10:05

"HOĆU EUTANAZIJU" Vedrana Rudan donela odluku: "Rekla sam deci da je gotovo, neću da umirem na rate"
ZA lečenje joj je bilo potrebno dosta novca, a deo je stigao iz Srbije, od direktora izdavačke kuće koja objavljuje njena dela.
03. 03. 2025. u 09:53
Komentari (5)