DA LI BISTE IŠLI REKOM NA POSAO? "Opipava" se puls žitelja prestonice oko uvođenja vodnog prevoza putnika

S. B. M.

10. 04. 2021. u 16:00

ISTRAŽIVANjE u vezi sa zainteresovanošću građana za korišćenje rečnog prevoza u Beogradu Saobraćajnog fakulteta osvanulo je na sajtu Sekretarijata za javni prevoz.

ДА ЛИ БИСТЕ ИШЛИ РЕКОМ НА ПОСАО? Опипава се пулс житеља престонице око увођења водног превоза путника

Foto A. Stevanović

Provera da li bi se Beograđani vozili brodom do posla ili škole i koliko bi tu uslugu hteli da plate, dolazi nedelju dana pošto je na poslednjoj sednici Skupštine grada usvojena Informacija o potrebi sprovođenja postupka javno-privatnog partnerstva za uvođenje rečnog prevoza kao podsistema javnog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda.

Čelnici grada odlučili su da brodove duž reka uvedu, a sada pitaju građane da li im prevoz Savom i Dunavom treba i koliko bi im bio od koristi.

VIŠESTRUKI BENEFITI

UVOđENjEM rečnog saobraćaja, pored koristi koju će imati putnici, racionalnije će se koristiti postojeći sistem javnog prevoza. To će dovesti do rasterećenja saobraćajne infrastrukture, a takođe i do smanjenja nivoa zagađenja i buke - rekao je gradonačelnik.

Pitanja glase: Da li biste koristili rečni prevoz? Na kojoj relaciji? Pod kojim uslovima (kraće vreme putovanja, ako mi odgovaraju linije, ako su polasci brodova tačni)? Koliko biste platili za prevoz? Da li biste ga koristili samo leti ili tokom cele godine? Pitaju i koje delove grada po mišljenju sugrađana treba povezati rečnim prevozom.

- U okviru aktivnosti Saobraćajnog fakulteta, planirao je sprovođenje istraživanja potencijalnih korisnika o mogućnosti razvoja i integracije podsistema rečnog transporta putnika u Beogradu u postojeći sistem javnog gradskog transporta. Smatramo da je mišljenje građana od izuzetnog značaja za razvoj sistema javnog prevoza - navodi se na početku ankete.

U Informaciji za sprovođenje javno-privatnog partnerstva za uvođenje rečnog prevoza navedeno je da Grad ima uslove za njegov razvoj, jer ima 200 kilometara obala, od Obrenovca do Zemuna i Grocke. Pošto Beograd nema novca u kasi da kupi plovila, izgradi pristane, angažuje stručno osoblje, predlaže se sprovođenje postupka javno-privatnog partnerstva. 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

TRENERSKA BOMBA FUDBALSKOG SAVEZA SRBIJE: Aleksandar Kolarov postaje selektor, zakazana promocija!