KAD IDE TURA, NE IDE GAS: Poruke HEINEKEN kampanje, kroz prizmu autentičnog ZERO HERO koncepta, došle do više od četiri miliona ljudi

KAD IDE TURA, NE IDE GAS: Poruke HEINEKEN kampanje, kroz prizmu autentičnog ZERO HERO koncepta, došle do više od četiri miliona ljudi

Više od četiri miliona ljudi videlo je važnu poruku, koja ističe značaj odgovornosti u saobraćaju prilikom konzumacije alkohola – „Kad ide tura, ne ide gas“. U pitanju je sada već tradicionalna kampanja kompanije HEINEKEN Srbija, koja godinama beleži sjajne rezultate, dok je ove nadograđena jedinstvenim konceptom ZERO HERO – posvećenom svim vozačima koji biraju bezbednost i odlučuju da sednu za volan isključivo kada su „na nuli“.

26. 09. 2025. u 16:13

NEMAČKA GASI FABRIKE: Boš najavio 13.000 otkaza, stiže oštar odgovor sindikata

NEMAČKA GASI FABRIKE: Boš najavio 13.000 otkaza, stiže oštar odgovor sindikata

Kompanija „Boš“, jedan od najpoznatijih snabdevača automobilske industrije u Evropi, objavila je da će do kraja 2030. godine ukinuti čak 13.000 radnih mesta u Nemačkoj. Kako su naveli iz sedišta kompanije u Gerlingenu, razlog za ovu odluku leži u „smanjenoj potražnji“ i „sporijem razvoju električne mobilnosti“, zbog čega su, kako tvrde, ovakve mere neizbežne.

25. 09. 2025. u 19:35