ISTINA JE: Bićete mršaviji ako jedete slatkiše
Ljubitelji dobrog, slatkog zalogaja više ne bi trebalo da osećaju grižu savest kad pojedu omiljenu čokoladu, keks ili bombonu, jer će, hteli-ne hteli, ostati mršaviji od onih koji ne jedu slatko.
Foto Shutterstock
Tako barem poručuje istraživanje rađeno na američkom Univerzitetu za agrikulturu u Luizijani, prema kom oni koji u većoj meri konzumiraju čokoladu i ostale slatkiše imaju manju težinu, uži struk i niži indeks telesne mase od ljudi koji ih ne jedu. Uz to, slatkoljupci imaju 14 odsto manje šanse da muku muče sa visokim pritiskom, a rizik za oboLevanje od metaboličkih sindroma 15 odsto je niži od onog kod druge grupe ispitanika. A sve navedeno može dovesti do srčanih oboljenja i infarkta.
Bilo kako bilo, pomenuta studija ne sugeriše da bi svi trebalo da se "bacimo" na slatkiše da bismo smršali, već ukazuje na činjenicu da oni koji vole poslastice više vežbaju i fizički su aktivni od ostalih, pa samim tim troše veći broj kalorija. S druge strane, istraživanje ukazuje na to da, ukoliko umereno konzumirate deserte, što je kod ispitanika iznosilio 37 grama dnevno u proseku, stižete do gore pomenutih rezultata.
Klikni na zvezdicu u gornjem desnom uglu i zaprati Novosti na Google News platformi
SARAJEVSKI MEDIJI BRUJE - VUČIĆ NAS JE SPASIO U ZADNjI ČAS: Omogućio nam da gledamo Svetsko prvenstvo, dok Konaković "bljuje vatru"
SARAJEVSKI Dnevni avaz objavio je tekst u kojem su priznali da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, preko saglasnosti za podršku Telekoma Srbija, praktično omogućio da građani Bosne i Hercegovine gledaju utakmicu svoje reprezentacije protiv Kanade na Svetskom prvenstvu.
12. 06. 2026. u 17:33
ŠEF NEMAČKE VOJSKE IZDAO DRAMATIČNO UPOZORENjE: Evo kada će nas Rusija napasti, moramo biti spremni za borbu
NEMAČKA mora da se pripremi za ruski napad do 2029. godine, ili čak i ranije, izjavio je šef nemačke vojske za Politiko.
11. 06. 2026. u 16:23
MACA NAPUSTIO PORODIČNI DOM: "Ne mogu više! Rekao sam da je volim i izašao iz stana"
DRAGAN Marinković Maca je nedavno govorio o teškim životnim trenucima tokom rata u Sarajevu kada je trebalo da napusti porodični dom.
12. 06. 2026. u 13:09
Komentari (0)