PLENKOVIĆEVA "AIR CROATIA" PUCA PO ŠAVOVIMA: Otkazuju se letovi, kompanija u gubitku, nemaju ni za pantalone
KARTE kompanije "Air Croatia" skuplje su od konkurencije, a neke linije su skuplje od preookeanskih letova. Uprkos tome, kao i državnoj pomoći od 400 miliona evra tokom poslednjih 10 godina, Plenkovićeva kompanija i dalje gomila gubitke.
Ovo je samo jedno pitanje koje su zaposleni u "Air Croatia" pripremili za predsednika RH Zorana Milanovića i premijera RH Andreja Plenkovića, a koja će biti postavljena na Skupu radnika "Croatia Airlines" zakazanom za sutra u 14 časova.
I dok hrvatskoj avio-kompaniji ne cvetaju ruže, u "Air Serbia" stvari idu sasvim drugačijim tokom.
Srpska avio-kompanija posluje uspešno, a otvoreni su novi letovi koji Beograd povezuju sa Marseljom, Firencom, Napuljom, Geteborgom, Kelnom, Kairom i Hamburgom - sve to u maju mesecu ove godine. U istom danu imamo čak dva leta za SAD, i to za najveće gradove - Njujork i Čikago!
Podsećamo, prvi let nacionalne avio-kompanije "Er Srbija" za Čikago, uspešno je završen 17. maja, a avion je prilikom sletanja na aerodrom u Čikagu dočekan vodenim topovima.
Od početka godine, "Air Serbia" prevezla je preko milion putnika i ovaj broj samo raste.
S druge strane, zaposleni u "Air Croatia" suočavaju se sa do sada neviđenim sistemskim problemima.
Kako navode, sve firme u Evropi su prošle godine pozitivne, a samo nova "ITA" koja tek počinje, "SAS" koju napada konkurencija i "Croatia" posluju negativno.
"Air Croatia" je trebalo da vrati 33 miliona evra 1. 1. 2023. državi. Nisu vratili jer nemaju novac, navode zaposleni. Uprkos tome, kompanija kupuje novu flotu modela "Airbus A220" čiji problemi sa pouzdanošću motora su svetski problem broj 1, pa tako "Swiss Air" ima trenutno prizemljeno trećinu flote A220.
Za to vreme, "Air Serbia" ima dva nova "Airbus 330" modela i namerava dalje proširenje svoje modernije flote još jednim.
Dalje se napominje da hrvatska avio-kompanija krši prava pilota na garantovani godišnji odmor, red letenja je katastrofalan, zaostao u bivšoj državi, plate su iste tokom poslednje 23 godine, samo podignute u panici 10 posto bruto pre mesec dana.
Postavlja se i pitanje kako je direktor Saobraćaja postavljen na dužnost - da li je bilo konkursa za tu poziciju i koje su njegove kompetencije.
Nisu ugrožene samo plate pilota, već i kabinskog osoblja, koje su takođe niže nego kod konkurentnih kompanija.
Kada ćemo uvesti sendviče/obroke u "SkyShop" kao i sve ostale normalne kompanije, samo je jedno od pitanja koja zaposleni direktno postavljaju Upravi kompanije "Air Croatia".
Problem je i parking zaposlenih, ali najtužnije od svega je pitanje vezano za pantalone i košulje čiji broj, kako se navodi, nije dovoljan za smene od 5-6 dana, a na ovaj problem radnici upozoravaju već nekoliko godina.
Rukovodioci hrvatske avio-kompanije kažu da je to odluka uprave.
(Alo)
NEOČEKIVANA IZJAVA BERBOKOVE O HARKOVSKOJ OBLASTI: Bolno priznanje nemačke ministarke
NEMAČKA ministarka spoljnih poslova Analena Berbok priznala je ozbiljne poteškoće za Oružane snage Ukrajine u Harkovskoj oblasti.
18. 05. 2024. u 12:12
ZASTRAŠUJUĆE UPOZORENjE TRAMPA: Treći svetski rat bi mogao izbiti pre predsedničkih izbora u SAD
BIVŠI američki predsednik Donald Tramp izjavio je da bi za pet meseci preostalih do izbora u SAD mogao da izbije treći svetski rat zbog nesposobnosti aktuelnog američkog rukovodstva.
18. 05. 2024. u 09:45
KAKO JE KOSOVO I METOHIJA DOBILO IME? Različito poreklo i velika simbolka - naziv koriste SAMO SRBI
KOSOVO i Metohija veoma su značajan deo srpske istorije i tradicije, ali retki su oni koji znaju kako je tako važno podneblje našeg postanka i identiteta dobilo ime. Obe reči u nazivu nađe južne pokrajine imaju različito poreklo i veliku simboliku.
18. 05. 2024. u 11:47
Komentari (2)