NEMA POTVRDE - NEMA ISPLATE! Studenti i đaci moraju da pošalju potvrde o redovnom školovanju

V.Mitrić

03. 09. 2020. u 00:12

IZ Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, čije je sedište u Bijeljini, saopštzeno je za „Novosti“ da su korisnici porodičnih penzija dužni da tokom ovog i narednog meseca pošaljeu potvrde o redovnom školovanju u novoj školskoj godini.

НЕМА ПОТВРДЕ - НЕМА ИСПЛАТЕ! Студенти и ђаци морају да пошаљу потврде о редовном школовању

Foto: V. Mitrić

Za decu korisnike porodične penzije, srednjoškolske uzraste, koji imaju od 15-19 godina (1.132  korisnika) potvrdu o redovnom školovanju potrebno je poslati do 23. septembra.

Za decu, korisnike porodične penzije, studente, starosne dobi 19-26 godina (1.935 korisnika), potvrdu o redovnom školovanju treba poslati do 22. oktobra .  

- Fond PIO poziva korisnike porodične penzije da blagovremeno dostave školsku potvrdu u najbližu poslovnicu Fonda PIO, za korisnike u Republici Srpskoj, a za korisnike sa prebivalištem van Republike u nadležnu filijalu Fonda PIO, kako bi se isplata porodične penzije mogla nastaviti bez prekida i nesmetano - kaže dr Mladen Milić, direktor Fonda PIO RS.

O obavezi dostavljanja potvrde o redovnom školovanju Fond korisnike obaveštava i putem pisane poruke na čeku prilikom isplate penzije za avgust i septembar .

Onima koji ne dostave na vreme potvrdu, isplata će biti obustavljena. Fond PIO će, inače, da proveri potvrde kod škola i fakulteta. 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje