NE MOGU DA VERUJU ŠTA JE NEMANJA MATIĆ URADIO: Za francuski klub je neshvatljivo ono što je srpski as učinio

Novosti online

11. 01. 2024. u 17:26

Fudbalski klub Ren saopštio je danas da je odlučan da preduzme sve mere u zaštiti svojih interesa, pošto se nekadašnji srpski reprezentativac Nemanja Matić nije pojavio na poslednjem treningu.

НЕ МОГУ ДА ВЕРУЈУ ШТА ЈЕ НЕМАЊА МАТИЋ УРАДИО: За француски клуб је несхватљиво оно што је српски ас учинио

FOTO: printskrin/Tviter/MUFC_redarmy99

Matić je pre šest meseci potpisao dvogodišnji ugovor sa Renom, ali je po pisanju francuskih medija početkom ove nedelje napustio grad na severu Francuske, pošto je bio nezadovoljan zbog uslova koje klub nije ispunio prema srpskom fudbaleru.


Iz kluba poručuju da se Matić nije se pojavio na poslednjem treningu ekipe za koji je dobio poziv. 

"Takvo ponašanje je u potpunosti neshvatljivo, posebno kada dolazi od iskusnog igrača sa ugovorom do 2025. godine. Klub ističe da je svaki uslov neophodan za normalnu integraciju Nemanje Matića i njegovog okruženja ispunjen sa najvećom transparentnošću. Ren se uvek trudio da svojim igračima, strancima posebno, obezbedio najbolje moguće uslove da pokažu svoje najbolje na terenu. Ren sada čeka da čuje fudbalerovo objašnjenje i odlučan je da preduzme sve neophodne mere kako bi zaštitio svoje interese", zaključuje se u saopštenju Rena.

Bonus video: Navijači Olimpijakosa i Zvezde zajedno skandirali "Kosovo je Srbija"

BONUS SADRŽAJ

Knjiga o našem asu koja je izazvala veliku pažnju nosi naziv "Novak, pariske priče". Prođite uz Novaka sve njegove emotivne trenutke u upoznajte ga u jednom potpuno drugom svetlu. Na 320 stranica, ilustrovanih do sada neviđenim fotografijama, predstavljen je život slavnog tenisera.

Kliknite OVDE i poručite još danas ovo remek-delo koje će vas odvesti na najslavnije teniske terene.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE