ODRŽIVI RAZVOJ
 
                    
                    ODRŽIV NAČIN ŽIVOTA: Vodič ka boljoj budućnosti
U VREMENU kada klimatske promene, zagađenje i iscrpljivanje prirodnih resursa predstavljaju sve veće izazove, koncept održivog načina života postaje ključan za opstanak planete i dobrobit budućih generacija.
09. 01. 2025. u 12:33UN cilj 11, 12, 13
 
                    
                    LEPOTA U SKLADU SA PRIRODOM: Eco-friendly beauty proizvodi
U DANAŠNjE vreme, sve više potrošača se okreće ka proizvodima koji ne samo da neguju kožu, kosu i telo, već su i prijateljski nastrojeni prema životnoj sredini.
31. 12. 2024. u 12:55UN cilj 12, 13
 
                    
                    AERODROMI BUDUĆNOSTI: Kako održive prakse oblikuju vazduhoplovstvo
SUOČENI sa globalnim izazovima klimatskih promena, vazduhoplovna industrija se sve više okreće ka održivim praksama kako bi smanjila svoj ekološki otisak.
30. 12. 2024. u 20:57UN cilj 11, 12
 
                    
                    ODRŽIVI MARKETING: Put ka budućnosti koja brine o svima
U SAVREMENOM društvu, tema održivosti sve više prožima različite sfere naših života. Dok se često fokusiramo na održive izvore energije ili hrane, koncept održivog marketinga ostaje relativno nepoznat široj javnosti, uprkos njegovoj sve većoj važnosti.
27. 12. 2024. u 20:52UN cilj 4, 12
 
                    
                    NIS I SOS DEČIJA SELA SRBIJA ZAJEDNO NA OSNAŽIVANJU MLADIH: Održane edukativne radionice posvećene karijernoj orijentaciji
KOMPANIJA NIS, Fondacija SOS Dečija sela Srbija i njihov Centar „Jaki mladi“ organizovali su edukativne radionice namenjene osnaživanju mladih koje podržava ova organizacija, kao i mladih koji dolaze iz osetljivih društvenih grupa, u cilju pripreme za stupanje na tržište rada i podrške u pronalaženju prvog zaposlenja.
23. 12. 2024. u 11:42UN cilj 4, 9
 
                    
                    MEĐUNARODNI DAN SOLIDARNOSTI: Ključ za održivu budućnost
SOLIDARNOST, kao izraz zajedništva i međusobne podrške, duboko je ukorenjena u evropskoj istoriji i kulturi. Ovaj pojam podrazumeva svest o povezanosti među ljudima, spremnost na deljenje resursa, ali i odgovornost prema zajednici.
20. 12. 2024. u 15:42UN cilj 11, 17
 
                        08.09. Svetski dan pismenosti (UN cilj 4)
Na 14. zasedanju Generalne konferencije 1966. godine UNESCO-a ustanovljen je Svetski dan pismenosti koji se prvi put obeležava 08.09.1967. godine.
Cilj obeležavanja ovog izuzetno važnog dana u godini jeste da se ukaže na značaj pismenosti. Pismenost predstavlja osnovno ljudsko pravo, a prema podacima UNESCO-a širom sveta je preko 750 miliona ljudi nepismeno o čega prednjače žene. Ova brojka govori o tome da taj broj ljudi nije u stanju da čita ili piše na osnovnom nivou na svom maternjem jeziku.
Pismenosti ima uticaj na različite aspekte naših života – ima veliku ulogu u smanjenju siromaštva, unapređenju zdravlja, otvaranju novih radnih mesta, daljem razvoju i unapređenju ekonomije (Ciljevi održivog razvoja 1, 3, 8, 9)
Pismenost povezuje i podstiče ljude, omogućava im kvalitetnu komunikaciju, smanjenje nejednakosti (Ciljevi odživog razvoja 5, 8, 10).
Problem nepismenosti prisutan je na različitim mestima širom sveta i zato je potrebno posebnu pažnju posvetiti prostorima za učenje koje mnogi nemaju i tako obezbediti mogućnost za obrazovanjem svih širom sveta (Ciljevi održivog razvoja 4).
Ubrzanim razvojem i pismenost dobija širi kontekst, te tako danas imamo kompjutersku, IT, digitalnu pismenost…
Sve ovo govori u prilog tome da je Svetski dan pismenosti izuzetno važan datum koji će i dalje oblikovati društvo u kojem živimo.
 
                        
        
              
         
         
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
            