NAUČNO ISTRAŽIVANJE: Kako prerađeno i crveno meso utiče na organizam
22. 08. 2024. u 00:00
KONZUMIRANjE prerađenog i crvenog mesa povećava rizik od dobijanja dijabetesa tipa 2, pa tako samo dva komada šunke dnevno povećavaju za 15 odsto takvu vrstu opasnosti, pokazala je najnovija studija.
Povezane vesti
Naučnici saopštili: Otkriven jednostavan način za sprečavanje dijabetesa
NAUČNICI sa australijskog univerziteta Monaš zaključili su da redovne kratkotrajne aktivnosti mogu da pomognu u smanjenju rizika od dijabetesa tipa 2.
02. 05. 2026. u 18:00
Stručnjak upozorava: Samo vežbanje ne može da poništi štetu od celodnevnog sedenja
DECENIJAMA je jedna od najvažnijih poruka javnog zdravlja bila da pušenje ubija. Međutim, još jedna svakodnevna navika, daleko manje dramatična i društveno prihvatljivija, takođe može štetiti zdravlju - dugotrajno sedenje.
01. 05. 2026. u 22:45
Najnovije iz rubrike
DNEVNI HOROSKOP ZA NEDELJU, 14. JUN: Blizanci rado viđeni u društvu, Lav putuje u inostranstvo, Jarac menja neke navike
SAZNAJTE šta vas u nedelju, 14. juna, očekuje na poslu, u ljubavi, na zdravstvenom planu, u domu i porodici, kako ćete se slagati sa prijateljima...
13. 06. 2026. u 22:28
NOVAC STIŽE ZA 4 ZNAKA DO 20. JUNA: Planete su konačno na njihovoj strani - iskoristite priliku za zaradu
PROVERITE da li ste na spisku i ne propustite šansu.
13. 06. 2026. u 22:00
ODGOVOR NA VEČITO PITANJE: Psiholog objašnjava kada treba da pošaljete poruku nakon prvog izlaska
NEKI veruju u "pravilo" od tri dana, dok drugi misle da je toliko dugo čekanje nepristojno.
13. 06. 2026. u 21:00
EPL TVRDI: Nova Siri neće da vam podilazi!
SIRI uskoro dobija veliko osveženje, ali kompanija želi da bude jasna u jednoj stvari - neće vam biti emotivni partner
13. 06. 2026. u 20:33
5-4-3-2-1 METODA KOJA ŠTEDI NOVAC U PRODAVNICI: Postala je viralna
ODLAZAK u supermarket često deluje kao mala, ali iscrpljujuća misija.
13. 06. 2026. u 20:00
Komentari (0)