VODA KAO SAVEZNIK U MRŠAVLJENJU: Kada i kako da je pijete
28. 07. 2025. u 00:33
KADA se hidratacija pravilno uključi u svakodnevnu rutinu, može postati koristan alat za gubitak težine koji postepeno dovodi do malih efekata, poput smanjenog apetita i efikasnijeg varenja.
Povezane vesti
LEKAR OBJASNIO: Ovo su tri glavna uzroka prejedanja
S PROBLEMOM prejedanja su se mnogi susreli - kao da ne dozvolimo sebi da na vreme osetimo sitost, pa unesemo veliku količinu hrane ne shvatajući da smo odavno prevršili meru. Zbog čega se zapravo prejedamo?
07. 05. 2026. u 22:22
NAJNOVIJE OTKRIĆE: Razvijen metod koji produžava dejstvo terapije protiv tumora
NAUČNICI u Rusiji razvili su inovativni sistem pomoću kojeg antitumorski lekovi dospevaju u mozak kroz nosnu duplju koristeći gelan gumu, što omogućava da lek duže ostane u sluzokoži nosa, saopštila je pres-služba univerziteta "Sečenov".
07. 05. 2026. u 21:22
NAJNOVIJA STUDIJA: Evo kako izbor čaja ili kafe može uticati na rizik od osteoporoze
BIRANjE između čaja ili kafe možda deluje bezazleno, ali bi ta odluka mogla da ima dugoročne posledice po zdravlje.
06. 05. 2026. u 22:41
Naučnici saopštili: Otkriven jednostavan način za sprečavanje dijabetesa
NAUČNICI sa australijskog univerziteta Monaš zaključili su da redovne kratkotrajne aktivnosti mogu da pomognu u smanjenju rizika od dijabetesa tipa 2.
02. 05. 2026. u 18:00
Najnovija studija upozorava: Ove dve navike spavanja mogu povećati rizik od srčanih problema
AKO mislite da je dovoljno samo da spavate "kada stignete", nauka ima loše vesti: Nije problem samo koliko spavate, već i u koje vreme. Kombinacija kratkog i neredovnog sna nije samo loša navika, već faktor rizika za srce.
01. 05. 2026. u 23:00
Najnovije iz rubrike
OVO SE DEŠAVA POSLE 12 GODINA Astro savet za utorak, 9. jun: Konjunkcija planeta novca i blagostanja može da zavara neoprezne
VEČERAS, u 19.58, imamo priliku da vidimo jedan redak aspekt na nebu, konjunkciju Venere i Jupitera u Raku, i to na 25. stepenu ovog znaka, koji simbolizuje početak, inicijativu, akciju.
09. 06. 2026. u 07:00
VELIKO OTKRIĆE U KINI: Arheolozi otkrili grobnicu i artefakt star 2.300 godina
ARHEOLOZI su u Kini otkrili nekoliko litara piva starog 2.300 godina, u jednoj grobnici iz 4. veka pre nove ere, koja se nalazi nekoliko kilometara od Kineskog zida, prenosi Figaro.
08. 06. 2026. u 23:00
NOVINARKA GANDIJU IZJAVILA LJUBAV: Zbog njegovog odgovora morala je da se zamisli
MOHANDAS Karamčad Gandi bio je jedan od osnivača savremene indijske države, koji je svoj nadimak Mahatma, što u prevodu znači "divna duša", definitivno zavredeo za života.
08. 06. 2026. u 22:13
NAJPOUZDANIJI HOROSKOPSKI ZNACI: Oni nikada ne daju prazna obećanja i uvek će biti tu za vas
NAJPOUZDANIJI horoskopski znaci ne daju prazna obećanja i ostaju uz vas kada zagusti.
08. 06. 2026. u 22:00
SUSRET SA MORSKOM NEMANI: Ronioci snimili redak susret sa velikom belom ajkulom u Mediteranu
RONIOCI su snimili neverovatno redak susret sa velikom belom ajkulom u Sredozemnom moru, prenosi danas BBC.
08. 06. 2026. u 21:33
Komentari (0)